Najnowsze Wpisy

piątek 29.11.2002  Komentarze (0)
29. listopada 2002 23:22:00
linkologia.pl spis.pl

Witam na moim pierwszym w życiu blogu!!! :) mam nadzieje ze wam sie podoba to są naraazie początki więc sie nie przejmujcie :) dzisiaj początek dnia nie zaczoł sie za ciekawei :( hm.. szkola na 8.45 pierwsza chemia .. bleee nienawidze chemi na dodatek dostalam 1 z kartkówy!!!! :( ale co tam :) nie przejmuję sie tym zbytnio!! :D dzisiaj myślałam ze sie bedę nudzic ale jednak nie :DDD bylam z mojom kochaniutkom kolezaneczkom :*** CASIĄ na dworze pochodziłysmy okolice szarleja i piekar potem wsiasdłysmy do 114 i pojechałysmy do bytka :D na lody!! :D ehehe nudzi nam sie... :) jutro ANDRZEJKI!!! :) fess sie ciesze przynajmniej nie bede soboty marnować na wquwaniu i siedzeniu przed kompem:Dale was zanudzam..... eheheh :D po drodze na spacerku w strone piekar spotkałam ROLLINA fess spoko kumpla :) ale mnie nie podwiózl.. ale jest:( ehhe :D zart ok koncze na tyle dzisiaj pozdrowienia dla moich ulubionych kumpeli i kumpli  z neta papapap 3majcie sie :********* :D            AMELIA.......

a-m-e-l-i-a : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

nemonimo | brzydka | rozczochraniec | blanca | bazia | Mailing